Magazine ‘De openbare ruimte is er goed voor!’

04-01-2021
0 reacties

Op deze pagina vind je relevante publicaties gemaakt door de partners van de City Deal Openbare Ruimte. Mag jouw publicatie hier niet missen? Neem dan contact op via info@citydealopenbareruimte.nl

Speciale uitgave van Virtùmedia in samenwerking met Vereniging Stadswerk Nederland, het Programma Managing Public Space en de City Deal Openbare Ruimte.

In dit magazine over de openbare ruimte komen drie lijnen bij elkaar. Daniël Hogendoorn (gemeente Den Haag) en City Deal kwartiermaker Bart Stoffels schetsen de samenhang en complexiteit van de uitdagingen. Paulette Dicker vraagt zich in ‘Skin in the game’ af of ontwerpers niet de taal van de beheerders moeten gaan spreken. En Jaap Meindersma (gemeente Almere) verheugt zich er nu al op dat in 2022 bij de collegevorming wordt gestreden om de portefeuille beheer. Een mooie bundel met veel stof tot nadenken en een eerste antwoord op jouw vragen over de openbare ruimte met toekomst. Veel leesplezier!

Afbeeldingen

Toegevoegde bestanden

0  reacties

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookieverklaring. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.